CEL PROJEKTU - pozyskanie przez nauczycieli wiedzy oraz ukształtowanie nowych umiejętności niezbędnych
do postępowania z uczniami dotkniętymi padaczką, cukrzycą oraz innymi dysfunkcjami

MODUŁY:
I - Organizowanie i udzielanie uczniom pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz pomocy przedmedycznej – 5 godz.
II - Praca z uczniem chorym na padaczkę – 25 godz.
III - Praca z uczniem chorym na cukrzycę – 8 godz.
IIV - Praca z uczniem dotkniętym zaburzeniami niedosłuchui zaburzeniami komunikacji językowej – 20 godz.
V - Praca z uczniem dotkniętym autyzmem, zespołem Aspergera i ADHD – 20 godz.
VI - Organizacja pracy zespołów i konstruowanie indywidualnych programów
edukacyjno – terapeutycznych dla uczniów oraz kart indywidualnych potrzeb ucznia
i planów działań wspierających – 20 godz.